Jesteś w tej kreacji bardzo blisko tego, co by było dla mnie optymalną równowagą między surowością geometrii, naturalnością drewna i żywym ciałem. Opiszę, co bym widział, żeby zdjęcie nabrało więcej ascetycznego porządku kosztem niepotrzebnej przypadkowości, którą szczególnie widać u dołu kadru.
Przede wszystkim bardziej proste odwzorowanie, czyli pozycja obiektywu prostopadła do szafy, a aparat nieco w prawo. Cięcie dołem tuż powyżej krawędzi półki, na której siedzi dziewczyna, co oczywiście wymuszałoby schowanie prawej stopy w światło szafy. Zatem brak podłogi i dolnej krawędzi szafy (kompozycja otwarta dołem w analogii do góry kadru). Byłyby więc w kadrze tylko trzy półki z lewej i wnęka z dziewczyną. Czyli mniej przypadkowości i oszczędniejsza kompozycja.
2016-12-02 14:19:25
wlamparski
Dziękuję za Twoją analizę - miejsce i możliwości jakie miałem takie dały wyniki - czas kilku minut też spowodował iż tak stworzyłem ten kadr - może do ideału mu daleko ale mi się spodobał dlatego zamieszczam Pozdrawiam
Ogólnie mi się podoba, choć zwróciłam uwagę na brak dopracowanej geometrii, spowodowany też POV, i za dużą ilość dołu. Szerzej przeanalizował to Wojtek, z grubsza się z nim zgadzam i nie ma sensu tego powielać.
Kumite, a nas tu nie bardzo interesuje czytanie Twojego kolejnego w ostatnich dniach, nierzeczowego, złośliwego i głupiego wpisu rozgoryczonego człowieka.
Doceniam pracę Autora, inaczej bym sobie łba nie zawracał pisaniem wcześniejszej refleksji. A gdybym wcale nie doceniał tej pracy, to też nic Ci do tego. Regulamin portalu nie daje Ci prawa do bezpodstawnego atakowania innych komentujących.
O jakim lansie piszesz? To jest forum dyskusyjne o zdjęciach. Zwracanie uwagi innym komentującym na fakt, że komentują jest dziecinne.
Szkoda, że dorosłemu człowiekowi trzeba takie sprawy tłumaczyć.
Kumite, jesteśmy tutaj też dla wyrażania (i czytania) opinii, a - jesli mogę wyrazić swoją - te Wojtka uważam za jedne z lepszych, a na pewno bardziej wnikliwych (choć nie zawsze się z nimi zgadzam, ale chyba nie o to chodzi). Myślę, ze należy sie cieszyć, że w ogóle komuś się chce, a personalne uwagi są, msz, nie na miejscu.
Pomijając kwestie geometrii elementów obrazu, uznaję go za niezwykle ciekawy w kategoriach związanych z interpretacją znaczeniową. Zaoferowane szarości również przyjemnie korespondują z moją percepcją.
Przede wszystkim bardziej proste odwzorowanie, czyli pozycja obiektywu prostopadła do szafy, a aparat nieco w prawo. Cięcie dołem tuż powyżej krawędzi półki, na której siedzi dziewczyna, co oczywiście wymuszałoby schowanie prawej stopy w światło szafy. Zatem brak podłogi i dolnej krawędzi szafy (kompozycja otwarta dołem w analogii do góry kadru). Byłyby więc w kadrze tylko trzy półki z lewej i wnęka z dziewczyną. Czyli mniej przypadkowości i oszczędniejsza kompozycja.
Byłam na tak.
Doceniam pracę Autora, inaczej bym sobie łba nie zawracał pisaniem wcześniejszej refleksji. A gdybym wcale nie doceniał tej pracy, to też nic Ci do tego. Regulamin portalu nie daje Ci prawa do bezpodstawnego atakowania innych komentujących.
O jakim lansie piszesz? To jest forum dyskusyjne o zdjęciach. Zwracanie uwagi innym komentującym na fakt, że komentują jest dziecinne.
Szkoda, że dorosłemu człowiekowi trzeba takie sprawy tłumaczyć.
Wstrzymaj zatem Waść konie...o ile można prosić.
Gratki kadru :)