Podoba mi się bardzo, choć ciutkę ciasno po bokach, zwlaszcza lewej.
Prowadziłam swego czasu dyskusję na temat trzymania się sztywnych formatów, są zwolennicy i ludzie, którzy się nie przejmują. Ja wybieram rozwiązanie kompromisowe, jesli format się nie sprawdza, to tnę kadr nieformatowo. Tutaj kwadrat bo bokach nieco ciasny (rozumiem, że już więcej góry i dołu nie było).
Tak, czy siak, jeden z lepszych aktów, jakie tu ostatnio widzialam (łącznie z tytułem).
2016-12-04 10:50:17
luukaas
dziekuje za koment .
taka byla moja wizja od poczatku ,,a Magda zagrala wzorowo , tak bylo wiecej gory i od poczatku wiedzialem ze takie bedzie ciecie ...
Jeśli było więcej góry, to spokojnie mozna było ten kwadrat zrobić szerszy. I czasem warto wizję dostosować do realiów ;)
@Doriant, polecam lekturę http://www.fotoferia.pl/read/Glosowanie
A z przepaleniami i nieostrosciami jest tak, że nie zawsze stanowią wadę pracy, czasem tylko jej cechę, acz muszą znaleźć uzasadnienie w treści. Przepały tu OK msz, ładnie też grają w kompozycj. Mogłoby byc ostrzej, ale w tej pracy nieostrości akceptuję tez.
2016-12-04 11:06:24
luukaas
dodam tylko ze jezeli dalo by sie zrobic szerszy kadr to na pewno bym wziol to po uwage ,,,
od poczatku mialy byc tylko kwadraty z tej sesji analogowo,, przy tym zdjeciu rolka sie skonczyla w analu i nie chcialem marnowac czasu na zmiane i cykalem cyfrowo..w stylu nie odbiegajacym od reszty zdjec z anala.
co do szerokosci ,, po jednej stronie drewniany slop a po drugiej zaraz drugie okno ktore mi nie pasowalo ,,
wiec kadrowanie przemyslane ...
Prowadziłam swego czasu dyskusję na temat trzymania się sztywnych formatów, są zwolennicy i ludzie, którzy się nie przejmują. Ja wybieram rozwiązanie kompromisowe, jesli format się nie sprawdza, to tnę kadr nieformatowo. Tutaj kwadrat bo bokach nieco ciasny (rozumiem, że już więcej góry i dołu nie było).
Tak, czy siak, jeden z lepszych aktów, jakie tu ostatnio widzialam (łącznie z tytułem).
taka byla moja wizja od poczatku ,,a Magda zagrala wzorowo , tak bylo wiecej gory i od poczatku wiedzialem ze takie bedzie ciecie ...
@Doriant, polecam lekturę http://www.fotoferia.pl/read/Glosowanie
A z przepaleniami i nieostrosciami jest tak, że nie zawsze stanowią wadę pracy, czasem tylko jej cechę, acz muszą znaleźć uzasadnienie w treści. Przepały tu OK msz, ładnie też grają w kompozycj. Mogłoby byc ostrzej, ale w tej pracy nieostrości akceptuję tez.
od poczatku mialy byc tylko kwadraty z tej sesji analogowo,, przy tym zdjeciu rolka sie skonczyla w analu i nie chcialem marnowac czasu na zmiane i cykalem cyfrowo..w stylu nie odbiegajacym od reszty zdjec z anala.
co do szerokosci ,, po jednej stronie drewniany slop a po drugiej zaraz drugie okno ktore mi nie pasowalo ,,
wiec kadrowanie przemyslane ...