2025-03-22 17:22:16
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa maniera, pozbądź się jej.
2025-03-22 17:20:55
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa maniera, pozbadź się jej.
2025-03-22 17:17:14
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
2025-03-22 17:16:50
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
2025-03-22 17:16:04
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
2025-03-22 17:15:31
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
2025-03-22 17:14:53
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
2025-03-22 17:14:34
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
2025-03-22 17:13:40
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
2025-03-22 17:00:25
Problem z agresywnością drugiego planu świadczy o słabej samo ocenie i dużych brakach w edycji. Najwyższy czas opuścić LR i przestać bać się PSa. Chyba, że się nie widzi, że psuje się dobry kadr tylko z powodu własnych ograniczeń w panowaniu nad narzędziami.
2025-03-22 16:56:10
Sztuczna poświata w GL to typowe kiczowate postrzeganie świata przez fotografów ślubnych. Najgorsze jest to, że odciąga to uwagę od pięknego bohatera zdjęcia. Taka decyzja zabiło to zdjęcie i spowodowała, że nie może być fotografią, szkoda !!!
2025-03-22 16:50:50
Bardzo ładna fotografia o nie opanowanym w edycji pniu. Bardzo ładny bokeh z tyłu w kolorze kisielu z baru w PRLu. Wszystko wykadrowane tak żeby głównego bohatera trzeba było szukać. Tytuł sugeruje żeby słuchać w fotografii to dosyć oryginalne.
2025-03-22 16:39:54
ORWO kolor z atakowaniem magentą i cyjanem w czystej postaci może być zabawne dla wnuczków, którzy o nim nie słyszeli. Zawsze należy się zastanowić czy w dobie fotografii cyfrowej ORWO kolor i edycji, która ma opierać się na osiągnięciach w zakresie koloru w historii sztuki, a nie epatowaniem błędami, chyba, że w celu zauważenia przez głupszych.
2025-03-22 16:33:06
Tło wyszło przed bohatera zdjęcia, to nie czasy analogowe, umiejętność edycji jest wymagana, a samo ocena konieczna !!! Nauka historii sztuki konieczna, a publikowanie pstryków dopiero po zrozumienia działania planów i perspektywy powietrznej.
2025-03-22 16:23:54
Takiego koszmarnego portretu dziecka dawno nie widziałem. Przepalona płaska twarz z megentowymi cieniami, które na rękach aż krzyczą. Sztuczny bokeh z tyłu i z przodu. Paleta kolorów jak ze zgniłego mięsa. To co dzieje się na włosach to "majstersztyk" w zakresie edycji. Weż się może za fotografię funeralną.
2025-03-20 10:53:50
Wybitna kreatywność, podparta śmiałym kadrem i kolorem sięgającym historycznych rozwiązań. Wszystko utopione w Wagnerowskim śpiewie Lorelai i umieszczone w obecnej rzeczywistości podziałów wewnętrznych i zewnętrznych, jednak rozświetlona mocnymi niebieskościami, króre dają nadzieję wyjścia z depresyjności braku kontaktów i powrót do humanistycznego postrzegania kobiety jak centrum kobiecości wszechrzeczy.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa maniera, pozbądź się jej.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa maniera, pozbadź się jej.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
Używanie białej ramki naokoło zdjęcia świadczy o kompleksach. Nie podkreśla wagi zdjęcia, a osłabia jego działanie, kto tego nie widzi szkodzi samemu sobie, osłabia jego działanie i dla patrzących szerzej klasyfikuje autora dużo niżej. To jest tak zwana nad decyzja, szkodliwa, pozbądź się jej.
Problem z agresywnością drugiego planu świadczy o słabej samo ocenie i dużych brakach w edycji. Najwyższy czas opuścić LR i przestać bać się PSa. Chyba, że się nie widzi, że psuje się dobry kadr tylko z powodu własnych ograniczeń w panowaniu nad narzędziami.
Sztuczna poświata w GL to typowe kiczowate postrzeganie świata przez fotografów ślubnych. Najgorsze jest to, że odciąga to uwagę od pięknego bohatera zdjęcia. Taka decyzja zabiło to zdjęcie i spowodowała, że nie może być fotografią, szkoda !!!
Bardzo ładna fotografia o nie opanowanym w edycji pniu. Bardzo ładny bokeh z tyłu w kolorze kisielu z baru w PRLu. Wszystko wykadrowane tak żeby głównego bohatera trzeba było szukać. Tytuł sugeruje żeby słuchać w fotografii to dosyć oryginalne.
ORWO kolor z atakowaniem magentą i cyjanem w czystej postaci może być zabawne dla wnuczków, którzy o nim nie słyszeli. Zawsze należy się zastanowić czy w dobie fotografii cyfrowej ORWO kolor i edycji, która ma opierać się na osiągnięciach w zakresie koloru w historii sztuki, a nie epatowaniem błędami, chyba, że w celu zauważenia przez głupszych.
Tło wyszło przed bohatera zdjęcia, to nie czasy analogowe, umiejętność edycji jest wymagana, a samo ocena konieczna !!! Nauka historii sztuki konieczna, a publikowanie pstryków dopiero po zrozumienia działania planów i perspektywy powietrznej.
Takiego koszmarnego portretu dziecka dawno nie widziałem. Przepalona płaska twarz z megentowymi cieniami, które na rękach aż krzyczą. Sztuczny bokeh z tyłu i z przodu. Paleta kolorów jak ze zgniłego mięsa. To co dzieje się na włosach to "majstersztyk" w zakresie edycji. Weż się może za fotografię funeralną.
Wybitna kreatywność, podparta śmiałym kadrem i kolorem sięgającym historycznych rozwiązań. Wszystko utopione w Wagnerowskim śpiewie Lorelai i umieszczone w obecnej rzeczywistości podziałów wewnętrznych i zewnętrznych, jednak rozświetlona mocnymi niebieskościami, króre dają nadzieję wyjścia z depresyjności braku kontaktów i powrót do humanistycznego postrzegania kobiety jak centrum kobiecości wszechrzeczy.